JATUHNYA MUTIARA,.::::

Hari ini hidup aku benar2 dihiasi dengan titik2 hujan..berapa banyak mutiara ini jatuh berderaian..
Dari pagi hinggalah lewat petang ini..
Aku sudah tidak sanggup untuk semua ini..
Rakan,sahabat,temanku sendiri..tidak memahami perasaanku..
hanya kerana....arghhh...
ana kejam...
Ana lagi teruk...
Ana....
Erm..
aku tidak mahu berkata apa2 lagi..
Cukuplah,kali ini,biar aku sahaja yang merasainya..
Biarlah..aku seorang yang terasa,,
aku seorang yang terpinggir,,
Aku seorang yang terluka..
Aku pergi membawa diri..
Aku sudah berjanji pada diriku sendiri,
Aku akan pergi jauh dari semua ini...

Aku sudah katakan itu yang terakhir...
Kali ini...hanya aku & diri aku sahaja yang akan berbicara...
Tiada siapa lagi..

...........................
Kemaafan dipinta kepada semua..
kemaafan di pinta kepada muslimat,,
ana insan yang lemah..
Insan yang sering melakukan kesalahan..
& ana juga insan yang bukan seperti ANDA fikirkan...
Ana adalah ANA...
Wallahua'lam...

Comments

Popular posts from this blog

UJIAN HIDUP

MASA, JANGAN TERLALU CEPAT!

Mencari Punca & Solusi Murtad