SEHARI DI MANS,BUMI TARBIYAH


aSSAlaMuaLAikuM,,,

Arini,ana & ahlina ke Maahad bagi menguruskan bermacam2 hal utk meneruskan pengajian kami ke UDM tidak lama lagi,.Langkah kami terus menuju ke arah pejabat untuk mengambil Borang berhenti sekolah,..Punyelah bangge kami,saat melangkah ke pejabat mans,betapa luasnya skrg,,,boleh buat kenduri lah dalam tu,,haha,,,ke sana ke sini,mengambil tandatangan guru2,,al-maklumlah,memg tradisi pun nk kuar memg cmtuh,,,so,memg kene hadapi lah walaupun amik STAM,,,

erm,,,sayang juga sebenarnya nk tinggalkn STAM tuh,tapi apakn daya,keputusan ku telah di buat,,sekali ku melangkah,aku tak akan berundur kembali,,kerana itu adalah jalanku,,Selepas itu,ana,ahlina & nazlin ke bilik cgu Koko,cg Mohd untuk membuat segala sijil2 kami,,,alhamdulilah,dalam sejam kami dapat menyelesaikan segala tugas,,sampai habislah ink printer cg,,huhu,,mekasih yerk cg,,jasamu kami kenang,,,erm,,,dh urus sana,urus sini,kami ke pejabat yang amat selesa sekarang nih semula.Jam di tangan telah menunjukkan jam 1.50 petang,,,

Ya Allah,cikgu2 dh mesyuart,camane nk amik tandatangan pegetua nih.?xpelah,,tinggalkan dulu,kang amik balik,,Kita gi makan dulu,solat,datang balik,,,lega sikit hati ana,,Ana memg dh xlarat xmkn,maklumlah,baru elok demam,takkan nk teruk lagi kan,,huhuh...

akhirnye,kami kembali semula ke Maahad jam 4.00 petang setelah membeli ole-ole untuk Anis,,Ahlina ckp,..Yelah,duduk Maahad berdua je kan,,hehe,mendalam betul kata2 die,,

Dah amik sijil sume,jumpe pjat,,Pastu gi jumpe Anis kat aspuri,,borak nye borak,kitorg pun bersetuju untuk keluar outing same2 sabtu nih,,Wahhh,,,gembiranyeerrr,,,huuurayy,,,Alhamdulilah...& 1lagi perkra penting n gembira wat ana arini,..Nak tau.??Tak lame lagi kami akan wat 1 kembara...kembara apa.???Nantikan cuti semester akan datang yekk..!!!!!!Taking care sume,,luv u all..!!!

Comments

Popular posts from this blog

MASA, JANGAN TERLALU CEPAT!

TEMAN HIDUP

UJIAN HIDUP