Hari ini..


Bismillahirrohmanirrohim..

Pagi tadi sewaktu aku bangun, melalui bilik-bilik yang sudah kosong, tiada penghuni, menyentuh sedikit hati dan perasaan untuk pulang ke rumah. Apatah lagi, pagi ini my Acik bertunang dengan pilihannya. Tahniah acik, walaupun along tiada di sana, along tetap mendoakan acik dan majlis agar semuanya selamat & berjalan lancar...Aamin Ya Rob.. Acik, saya sayangg sangat2 kamuu (terus - terang,berani mati ni..hahaha..)I lovey0uu..! p/s: pakcik, jage acik elok2..kalau x,siapp.!!haha


Hari ini juga, walaupun ramai rakan-rakan yang telah bertolak pulang, aku tetap di sini.! Tetap di 309,tidak berganjak. Hati sayu, melihat rakan-rakan melangkah keluar pulang ke kampung halaman masing-masing,mendakap ibu ayah di rumah yang setia menunggu .. Adakah aku juga berpeluang untuk merasai itu.? Bilakah agaknya saat itu .? Tunggu Along pulanggg...

Hari ini juga, mentari keluar memancar . Alhamdulillah. Membias cahaya nya ke bumi UniSZA yang kian ketandusan cahaya , juga baju-bajuku yang terlalu merindui cahaya 'Shams' itu , menggamit cahaya, meminta untuk dikeringkan . Aku gembira, walaupun pada hakikatnya aku sedih tidak pulang ke rumah . Inilah cabaran bagiku , inilah ujian bagiku, inilah dugaan kepadaku, untuk meraih kejayaan kita perlu melalui keperitan . Keperitan itu tidak susah jika ia dilalui dengan orang tersayang . Moga aku mendapat apa yang aku mahukan , moga Dia memakbulkan cita-cita dan impian ku ..

Hari ini juga, aku merasa senang, aku merasa bebas seperti burung di langit . Bebas terbang, kesana- kesini .. Tetapi, aku mahu terbang dengan tujuanku sendiri , kerna aku sudah menetapkan hala tuju ku . Walaupun ianya masih lagi bukan kenyataan , tetapi ia adalah satu jalan agar aku mudah untuk menyusurinya ...


Terima kasih buat teman & rakan Law sepanjang Semester 1., masih teringat lagi kenangan dan detik nan indah , 4/12/2010 kita bersama . Terakhir sebelum semuanya melangkah pergi , sebelum kita meninggalkan Semester 1 .Hepi Becoming Besday Hanan & Ekin.. and t0 mee t0o..Hahahaa.. Ehh Hanan,baru 18 tahun kee.? Mudenyeee kam0oo.! Hehee..
Thanx fatie, invite me as partner . Saye memang sukee buat bende2 yang cam ni.. Hehe..Terimas juga buwat Abang B0b, yang jadi driver and fotographer kami .. Kalau tidak,sapelaa nak jadi fotographer kan..hehee..Niway,thanx sume ..
{Hani, Nadia, Dila, Awa, Jang, Efa,paleo, Joyah, Frogie, n Chak }
Kita gembirakan seseorang bukan kerana mahu digembirakan semula , tajdid niat , gembirakan kerana Allah . Agar apabila melihat dia gembira,kita juga merasai manisnya gembira itu .!!

korang memg terbaek.!!

selamat yeee hanan .. :)

nak wat surprise nii..hehe

terima kasih jang, awa,masih bersama sayee.. :)


hang-out sebentar..hehe

jalan-jalan tepi pantai..

Akan sibuk 3 minggu ini, doakan segalanya berjalan dengan lancar ..
...fruitale...

Comments

Popular posts from this blog

UJIAN HIDUP

MASA, JANGAN TERLALU CEPAT!

Mencari Punca & Solusi Murtad