SUKE-SUKE EDIT

Suke sangat nak kongsi dengan semua. Saya mampu untuk mengedit, walau bukan seperti orang lain. Sekurang-kurangnya, saya belajar dari bawah. Saya bermula dari awal pertandingan, bukan di tengah-tengah perlawanan lumba lari itu, saya mencelah masuk mahu menghabiskannya. Bukan! Saya bermula dari awal. Err, walaupun gambar-gambar ni semua ada di dalam facebook, tapi tetap mahu kongsi di sini. Kerana caption nye berbeza, dan rasa hati nye berlainan. Seribu satu rasa, seribu satu jiwa. 'Aku dan Hati'. =))

Terima kasih kepada Akoo Nad sebab amik gamba ni gune nset die,tak sangka, lawa.. =))
Suke sangatt gamba ni, suke sangat mase ni. Kite semua gi makan-makan kat NR, memori dengan Diela. Ouh, Diela. Amat merinduimu, percayalahhh..
~Lokasi : NR Cafe - Hanan, Fatie, Ekin, Fatin, Nadia, Diela

Jang, Abg Din, Abg Naim, Fatin ---> Royal Debate 2010, UTHM
This is my Team Debate. Perlawanan pertama saya mewakili Universiti, pengalaman pertama lawan debat betul-betul.. Benar, ambil pengajaran dari yang lama, jadikan yang datang itu satu perkara yang lebih Indah dari dulu.. Tangis, Tawa, semuanya dilalui. Rindu saat itu, aku jatuh, kalian berikan semangat, aku terduduk, kalian juga yang bangunkan. Kita sama-sama tika itu, sama-sama berganding bahu. Walau sinar itu tidak kelihatan, tapi kita saling percaya jika bukan hari ini, pasti suatu hari nanti. Jangan gusar atau takut, kerana KITA SALING ADA..

Gamba ni masa ORATORIANS celebrate besday saya pada 29 Januari 2011, even terlambt sehari c0z my besday is on 28th,
but I am really HAPPY. thanx olls, thanx kamu semua =))
Pasti, besday yang paling Indah.. Cukup Indah =((

Inilah Kak Ain, suke amik gambar yg cantek2.. Gamba ni kitorang amik sendiri, set time. Huhu, tak sangka, gamba ni lawa setelah di 'capture' .. Kisah Kak Ain, cerita dia, buat aku sering terfikir dengan tindakan aku. Jujur, Kak Ain punya satu tarikan magnet yang mampu menarik aku mendengar tintanya. Sehingga pada suatu hari, pulang dari makan entah mengapa aku tidak tahu kakiku cepat bergerak ke biliknya. Mahu mendengar khabar? Baru sahaja jumpa. Mahu mengambil barang? Tiada pun. Cuma aku perlukan seseorang untuk berbicara. Bicara tentang hati, dengan seseorang yang benar-benar menuturkan setiap kata dari hati.. Kak Ain ade blog, blog die sangat menyentuh perasaan, kata-katanya itu walau samar tapi sebenarnya setiap hati yang membaca pasti tertusuk tajam.! Nak tengok? Sini, =)

Inilah Diela sayaa. Saya amat merindui dia. Saya rindu sangat2. Gambar ni saya edit di handset Akoo Nad, bukan di lappy.Huhu, Rindu kamu, mahu jumpe kamu, mahu peluk kamu, mahu kacau kamu. Kamu kan Gadis Melayu Terakhir. Hehee. Maaf, tak dapat jaga Nadia sebaiknya seperti yang kamu mahukan, tapi saya jaga die dari jauh. Saya mengikuti perkembangannya. Saya tetap jaga dia walau tidak sebaik kamu. Sayang Nadia jugee =))

Kalian nak tahu? Inilah Teman saya. Teman baik saya. Mereka sungguh baik. Benar, walau lama berkenalan, tapi baru Sem ini kami kenali hati budi.Kihkihkih.. Hanan, terima kasih atas nasihat kamu even dalam perli-perli pun. Kamu tahu, kamu memang terBaek sebenarnya. InsyaAllah, hingga akhirnya yeee.. Sayang Fillah. Fatie, kamu kecik tapi kamu tidak pernah kecilkan diri kamu. Jangan nanges2 yeah, takmo sedih2. Awak nampak tidak cute bile nanges. Hehe. Sayang Fillah.. Mereka pun ade blog juge. Nak tengok? Sinii, Hanan, Fatie,

Comments

Popular posts from this blog

MASA, JANGAN TERLALU CEPAT!

UJIAN HIDUP

TEMAN HIDUP