ALAHAI RASA HATI

AKU TIDAK TAHU..
MENGAPA KEADAAN JADI BEGINI..
BENAR,
AKU TIDAK MENGHARAPKAN PEMBALASAN..
NAMUN,
AKU TIDAK PINTA IA JADI BEGINI..

MANUSIA,
HADIR SEWAKTU MEMERLUKAN..
DI SAAT TELAH DAPAT APA YANG DIMAHUKAN,
LARI BEGITU SAJA, TANPA ADA KATA-KATA AKHIR..
AKU BUKAN INGINKAN DIHARGAI,
TIDAK.. SAMA SEKALI..

CUMA APA YANG AKU MAHU,
KITA SEPERTI DAHULU..
BERKAWAN,BERTEMAN,BERSAHABAT..
UKHWAH FILLAH, BIIZNILLAH..

KAU INGAT LAGI?
KAU DATANG,MENANGIS,MENGADU PADAKU..
HARI INI, KAU GEMBIRA,KAU TERSENYUM,KETAWA BERSAMANYA..
HATI AKU TERSENYUM MELIHAT SENYUMAN KAU..
HATI AKU MERINTIH, AKU DIPINGGIRKAN..

PERCAYALAH, AKU DEKAT BUKANNYA MAHUKAN PEMBALASAN..
TAPI ADA SATU RASA YANG KAU TAK KETAHUI..
CUMA SATU..

AKAN TETAPI,
SELEPAS KAU HANCURKAN HATI INI,LUKAKAN PERASAAN INI,
HATI AKU BUKANLAH SEPERTI DAHULU LAGI..
PASTI,
LUKA ITU MENGHANTUI KEGEMBIRAAN..

MAAFKAN AKU,
ANDAI KAU TERASA..
NAMUN,

THIS IS 'FREEDOM OF SPEECH'

SELAGIMANA IA TIDAK MELANGGAR APA-APA UNDANG-UNDANG..


TAHNIAH! ANDA GEMBIRA..
TAHNIAH! ANDA TERSENYUM..
TAHNIAH! ANDA KINI DIMILIKI SEMULA...

Comments

  1. fatin sayang kenapa ni..?sabar je k..ade himahnyer..anggaplah dugaan melanda dalam hidup mu...dan sentiasa mencari sahabat kerana Allah..inchaAllah semuanye pasti indah..uhibuki fillah..:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

MASA, JANGAN TERLALU CEPAT!

TEMAN HIDUP

UJIAN HIDUP