HARAPAN BARU

KINI AKU KEMBALI DENGAN HARAPAN YANG BARU..
TIUPAN HARAPAN KEMBALI MENYEGARKAN SEMANGAT..
KADANG-KADANG SUKAR UNTUK AKU PERCAYA, BENARKAH JALAN YANG TELAH DIPILIH. BETULKAH PILIHAN INI. MAMPUKAH AKU HADAPI?

ALLAH MENURUNKAN DUGAAN & UJIAN HANYA KEPADA HAMBANYA YANG MAMPU

MAKA, AKU YAKIN AKU MAMPU.
AKU YAKIN, AKU BOLEH!
AKU YAKIN, AKU HEBAT!
AKU YAKIN, DENGAN KETENTUAN ALLAH..
HANYA PADAMU AKU BERSERAH..

YA RABBI, PERMUDAHKAN LAH SEGALA URUSAN HAMBAMU..
PERLIHATKAN LAH JALAN DIHADAPANKU AGAR IA MENJADI MUDAH..
BERILAH AKU KEKUATAN UNTUK MENGGALAS AMANAH INI..
BERILAH AKU PETUNJUK ANDAI SALAH YANG AKU PILIH..

TERIMA KASIH YA ALLAH DENGAN KURNIAANMU..
TERIMA KASIH ATAS RASA BAHAGIA INI..
BERSYUKUR, DAN MOHON KEKUATAN..

ALHAMDULILLAH 2011/2012, UniSZA
:: SECRETARY OF KELAB ORATOR(DEBAT)UNIT BAHASA MELAYU::
:: EXCO OF HUMAN CAPITAL, FAKULTI UNDANG-UNDANG & HUB.ANTRA::

Comments

Popular posts from this blog

TEMAN HIDUP

MASA, JANGAN TERLALU CEPAT!

UJIAN HIDUP