MACAM-MACAM ADA

28 Mac 2011
  • Membaca, menghafal & memahami Local Government untuk test malam uh.! Tapi sayang seribu kali sayang, test tak jadi. Hampanya.! huhu..
29 Mac 2011
  • Teman Fairuz gi Pejabat Pos diiringi oleh Alahai Biha, Alahai Zalifah, dan Jaja. Alang-alang menyeluk pekasam, gi Giant sekali, kua duit, dan BELI STRAWBERI. syoknyee..
  • Pertandingan Debat Mini Integriti < Fatin,Abg Din,Abg Naim> (Usul --> Meritokrasi Pengukuh Perpaduan Negara) **Tempat kedua dari semua pasukan**
  • Meeting for Kabinet ORATOR 2011/2012
30 Mac 2011
  • Sakit kepala , pegi klinik , dapat MC
  • Tibe2 perasan, my purse tiada.!!! Ouh, tidakkk... puas dah mencari.. manemanemane??? Sedihhhh =((((
  • Going to Balai Polis Kuala Terengganu to make a report .. =(((
  • Menangis, menangis dan terus menangis.. Tapi sehari je laaaa..
31 Mac 2011
  • Kelas Arabic & Islamic Criminal Law..
  • Kembali ceriaaa... =))
  • Nak pegi Kemmmmm....Koko Kayak =)
  • IC dah buat baru, settle...Sukenyeee.......Lalalalaallaalaa...
terima kasih Alahai Paleo, Alahai Joyah, Jaja & Teman yang menemani ke sana .. =))

31 Mac - 2 April 2011
  • Kem Ko - Kayak di kem Merang, UniSZA
(Seronok.. nanti cite)

2 April 2011
  • Siapkan Asignment Consti
  • Proposal FLAIRSOC - Solat Hajat & Bacaan Yaasin
  • p/s.. terpaksa korbankan rehat dan tido.. huhu.
3 April 2011
  • Asignment akhirnye berjaya disiapkan dengan serta-merta. HAHA
  • Pegi bank, macam2 berlaku.. adoyaiii....
  • My status in FB
"Situasi 3 Apr :
Mokcik - Cik, saya nak kua kan duit secara manual. bole x? aritu ic saye ilang, ni sy da wat ic baru. lau nk kua kan bleh arini?
Penyambut Tetamu maybank - Em. aah, betul lah tu. Kire dah ade ic la ni? em, bole tau x bukak kt cawangan mane?
Mokcik - N9.
PTM - Em,maaf. arini n9 kan tutup.
Arghh.. Lupe plakk arini tutup.. bengang je asenyeee.."


Macam-macam yang berlaku, macam-macam yang menimpa. Walau terkadang rasa tidak mampu untuk menghadapinya lagi,tapi percayalah.. Aku sedang melaluinya. Mahu tidak mahu, aku tetap menempuhnya., Sakit atau tidak, aku telah merasainya.. Cuma, aku kuat bila ada yang disisi. Bukan tidak boleh berdikari, bukan tidak mampu melakukan sendiri, cuma aku perlukan sokongan, aku perlukan bantuan, dan aku perlukan sandaran. Aku boleh kalau aku mahu. Cuma, mengharap ada yang menemani. Dikala senang, dikala susah.
Biarlah susah dan senang ditempuhi bersama. Biarlah segalanya kita bersama. Agar nanti diakhirnya, kita tetap bersama....

TERIMA KASIH...

~ ANNUAL DINNER _ TAMAN TAMADUN ISLAM HALL~
**Glamourous Evergreen, 4ever ever ever ever**

Comments

Popular posts from this blog

UJIAN HIDUP

MASA, JANGAN TERLALU CEPAT!

Mencari Punca & Solusi Murtad