::KISAH SAYA & MEREKA::


Pejam celik, pejam celik, hampir sebulan sudah berada dalam sem 3. Wah, dah jauh meneroka walau sebenarnya, masih banyak lagi yang perlu di kaji. Kerana sebagai Hamba, ilmu itu tidak pernah cukup. Lagi banyak kita belajar, lagi banyak sebenarnya yang kita tidak tahu.

Awal sem3, banyak yang aku sertai dan alami. Seronok dan bahagia sehingga membuatkan senyuman melebar luas. Di samping, banyak juga derita dan sengsara yang perlu aku tempuhi. Ujian Tuhan, tanda Allah sayang dan masih prihatin pada hambaNya. Huhu. Doakan saya untuk terus mengharunginya walaupun kadangkala ada rasa gugur di tengah jalan, jatuh dan sukar untuk bangkit. Perjalanan masih jauh untuk sampai ke penghujung, tapi aku masih tetap percaya, pengakhiran jalan ini pasti akan ku temui dengan sebuah kebahagiaan dan seuntai kejayaan .

Doakan saya, kawan-kawan. Saya tidak kuat bila berseorangan untuk ORATOR & FLAIRSOC.

Debat Piala Sultan Zainal Abidin. | Tahniah buat mereka, dan ahli KOUBM |

Takdir di tangan Tuhan. Tiada siapa yg tahu. Tahniah, u deserve t0 get it.


Fasilitator di Kem Merang
| Semurni pertemuan, seakrab persahabatan |
Dia kawan saya. Saya sayang kawan-kawan saya. =)
Love fatie n others.

Saya ada admiring salah seorang dari mereka. Syahirah =)
rupa die macam Fara Adibba, that's why I admiring her.! huhu.
| ADMIRE |

Thanx Chak dan frogie, sama2 membantu dalam Kem ngan adik Sem 1. =))
p/s: yg hujung tuu, buwat tak tahu jee. lalalaalaa. ~

| Sukaneka Santai Orator 2011, Sesi Diploma |
Saya sayang keluarga Orator =))

Keluarga Orator semakin bertambah!
| Mode : Rindu akak2 n abg2 ijazah .. keluarga orator besar |

| Saya sayang kawan-kawan saya. Saya sayang TEMAN saya. sangat2.! |


Betul, aku tidak menafikan tindakan kau itu benar dan perlu! Tapi satu pintaku, untuk menguji kekuatanku, tidak perlu sehingga begini. Aku letih untuk memikirkan semuanya, aku lelah untuk menguruskan semuanya. Aku akan pasrah suatu hari nanti andai kau terus-terusan melakukan begini. Aku takut, hati yang kuat ini akan goyah bila aku sering disakiti. Aku wanita, punya hati yang lembut. Seperti kata Kak Ain, hati wanita seperti kapas. Jangan sakiti aku lagi atas dasar kasih dan sayang. Aku mohon dan pohon padamu..

Salam sayang.. fatin syahira

Comments

Popular posts from this blog

TEMAN HIDUP

UJIAN HIDUP

MASA, JANGAN TERLALU CEPAT!