IKHLAS

post kali ini mungkin lebih ringkas. kerna hanya menyatakan keikhlasan di hati.

aku ikhlas tinggalkan mereka. mungkin mahu membuktikan bahwa mereka juga boleh berdikari dan bertindak tanpa aku. membuktikan bahwa mereka sendiri sudah dewasa. semoga istiqamah. ingat, amanah ini berat. namun bekerjalah sehabis baik. i'm always give support fr0m far~

aku ikhlas dalam berteman. biar tidak dihargai, tapi aku tetap menghargai. biar di caci, tapi aku tetap menyayangi. sahabat, peliharalah dirimu. jangan terleka dek mainan dunia. percayalah, semuanya kerna sayang.

aku ikhlas dalam mencintai. benar, apabila cita-cita sudah menjadi kecintaan, keikhlasan yg pertama sekali perlu di titipkan. andai benar ikhlas, insyaAllah peroleh kejayaan. ingat, rezeki itu milik Tuhan. bersabarlah menanti pinjamanNya.
kata kak fifah, Allah itu tidak pernah tidak Adil. Dia Maha Adil.

aku ikhlas melamar. moga lamaran ini diterima.



p/s: tidak berapa sihat. doakan sy, hati dan fikiran.~

Comments

Popular posts from this blog

MASA, JANGAN TERLALU CEPAT!

TEMAN HIDUP

UJIAN HIDUP